RO
 
RO

Mylan în lume

Închidere

Selectaţi unul dintre site-urile noastre web din lista de mai jos.

  1. Europa

    1. Austria
      1. Deutsch
    2. Belgia
      1. Français
      2. Nederlands
    3. Danemarca
      1. Dansk
    4. Elveţia
      1. Deutsch
      2. English
    5. Finlanda
      1. Suomi
    6. Franţa
      1. Français
    7. Germania
      1. Deutsch
    8. Grecia
      1. Ελληνικά
    9. Irlanda
      1. English
    10. Italia
      1. Italiano
    11. Marea Britanie
      1. English
    12. Norvegia
      1. Norsk
    13. Olanda
      1. Nederlands
    14. Polonia
      1. Polski
    15. Portugalia
      1. Português
    16. Republica Cehă
      1. Čeština
    17. România
      1. Română
    18. Slovacia
      1. Slovenský
    19. Slovenia
    20. Spania
      1. Español
    21. Suedia
      1. Svensk
    22. Ungaria
      1. Magyar
  2. Africa

    1. Africa de Sud
      1. English
  3. America

    1. Brazilia
      1. Português brasileiro
    2. Canada
      1. English
      2. Français
    3. Statele Unite ale Americii
      1. English
  4. Asia

    1. India
      1. English
    2. Japonia
      1. 日本語
  5. Pacific

    1. Australia
      1. English
    2. Noua Zeelandă
      1. English

De asemenea, compania Mylan este mândră că desfăşoară activităţi în aceste locaţii.

  1. Maroc
  2. Luxembourg
  3. Slovenia
  1. China
  2. Singapore
  3. Taiwan
Apr 6, 2017

Mylan, pe scenă la Romanian CSR Awards pentru campania Misiunea150

Mylan a fost premiat, aseară, la Romanian CSR Awards Gala, singura competiţie locală ce recunoaşte companiile implicate în suţinerea comunităţii şi proiecte sociale sustenabile.

Ne-am înscris în competiţie în categoria Sănătate – una dintre cele mai aglomerate categorii, cu Misiunea 150.

Campania, lansată în urmă cu 3 ani, a fost premiată datorită modului în care au fost implicaţi partenerii noştri în proiect, precum şi datorită impactului acestuia - un studiu al companiei de research Ipsos Healthcare, din perioda decembrie 2016 – februarie 2017, arată că Misiunea 150 are deja impact vizibil în privinţa gradului de informare şi cunoaştere cu privire la managementul trigliceridelor şi un stil de viaţă sănătos, atingându-şi obiectivul: respondenţii expuşi la campanie au luat, în ultimele 12 luni, o serie de măsuri pentru a-şi îmbunătăţi starea de sănătate – în mai mare măsură decât cei care nu ştiau despre campanie (74% vs 56%); în majoritatea cazurilor, românii care ştiau despre campanie au luat măsuri de a avea un stil de viaţă sănătos ca urmare a campaniei “Misiunea 150” (57%).

“Cu 6 din 10 români care decedează anual din cauza bolilor cardiovasculare în România şi având în vedere obiectivul nostru, în Mylan, de a oferi acces la o sănătate mai bună, am luat ca pe o responsabilitate, ca o provocare personală să contribuim la îmbunătăţirea indicatorilor din sănătate. Sunt mândru de recunoaşterea eforturilor noastre din aria de sustenabilitate şi sunt convins că astfel de campanii educaţionale, în care sunt incluşi cei mai relevaţi parteneri, reuşesc să aducă beneficii atât pacientului român – nouă tuturor – cât şi sistemului de sănătate din România”, a spus Adrian Grecu, Country Manager al Mylan în România.

Continuaţi să urmăriţi campania Misiunea 150 AICI.




Ultima actualizare  27.02.2015